Koh Chang

Sista dagen i Kanchanaburi stack jag, Elin och Olivia ut pa en elefantturridning. Vi fick inte bara rida elefanterna, men ocksa bada med dem! (bilder kommer)
Efter nagra dagar i Kanchanaburi begav vi oss vidare mot Ayuttahaya (stavning?) med buss. Val dar traffade vi svenska Anna fran Dalby och Enriqo fran Tyskland, hangde med dem lite och hade mycket trevligt. Dagen efter hyrde vi en cykel (det gick faktiskt helt okej med vanstertrafik) och cyklade runt on och sag pa olika tempel och sa. Men efter tva dagar kande vi att vi ville vidare och tog hela dagen darpa for att ta oss ner till Koh Chang. Har ar det mycket mer turistigare an de andra stallena vi har varit pa. Da kommer vi till boendet; det ar ingen lyxsemester vi ar pa direkt kan jag lova. Just nu bor vi en trahydda vid stranden, TRAHYDDA, och har UTEDASS. Da ar det inte ens en riktigt toalett, nej nej, en potta typ och man spolar sjalv genom att halla vatten fran en tunna. Nu kanske ni inte ar lika avundsjuka langre och det forstar jag! Jag var inte riktigt med pa den har iden men det far ga. Vi ska ju inte mer an sova dar sa. Om exakt en vecka ska vi skiljas at vi fyra, da jag och Elin flyger vidare till Vietnam och Ho Chi Minh City. Forhoppningsvis ska vi traffa Agnes dar, ska bli kul!
Nu ska vi forsoka ta och traffa Mathilda och Marcus som bor pa Koh Chang. Hoppas ni har det bra dar hemma, bilder kommer! puss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Josse, hur är det med dig? Du måste uppdatera lite så vi vet att du lever. Hoppas allt är bra, pusss

2011-12-18 @ 16:22:34
URL: http://challesvensson.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Josse, hur är det med dig? Du måste uppdatera lite så vi vet att du lever. Hoppas allt är bra, pusss

2011-12-18 @ 16:23:06
URL: http://challesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0