DRINKAR OCH MARKNAD

 
Måste verkligen lära mig att inte lova något jag inte kan hålla. Lovade ju att uppdatera samma dag förra gången men det gick visst inte så bra.
 
I alla fall så var det väldigt mysigt att ha familjen på besök. Hann vara med dem väldigt mycket men det kändes som att veckan bara försvann (det tyckte nog dem själv också).
 
Efter sista inlägget så har det hänt en massa saker. På måndagen stängde de av strömmen på hela
Koh Lanta mellan 9-17 och tror ni inte Hannah och Peter blir magsjuka just den dagen, stackare! Ingen AC och man kunde inte spola på toaletten, ingenting. Så medan de låg i hög feber och mådde dåligt tog jag med mig småtjejerna bort till mamma och dem eftersom de hade en egen generator på deras hotell så de hade forfarande ström. Pojkarna var iväg med kompisar under dagen, men vi mötte upp dem och åt kvällsmat tillsammans på älskade galaxy. Blev en bra dag ändå och när vi kom hem igen var strömmen tillbaka och det var dags för barnen att sova.
 
Eftersom H & P blev matförgiftade så gick det över ganska fort igen. Jag hängde med mamma och dem både tisdag och onsdag kväll och vi spenderade den mesta tiden borta på markanden i Saladan. Vi köpte en massa saker och varje gång vi skulle betala så skickade dem fram mig så jag fick pruta, haha! Köpte en massa saker, bland annat några fina väskor, men skickade hem sakerna med familjen så har tyvärr inga bilder.
 
 
 
Det var lite jobbigt att säga hejdå på torsdagen när de skulle åka hem, men snart ses vi igen! puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0