TIME FOR LIME

 
I Tisdags fyllde finaste Marianne år så då åkte vi bort till en restaurang som heter Time for Lime borta på en annan strand. Kommer ni ihåg att jag berätta om det djurhemmet som vi besökte? Hon som äger det djurhemmet är också ägare till denna restaurang (som även har matlagningsskola) och all deras vinst går till djurhemmet. Maten där var riktigt god och som efterrätt fick vi någon chokladmousse som var mer som kladdekakssmet, mums! Barnen hittade några kompisar från skolan där också se de bara lekte och spelade fotboll hela kvällen, det var en väldigt fin kväll!
Först på dagen fick Marianne både massage, klippning, och en stor tårta av familjen. Tyvärr var det riktigt dåligt väder på dagen när det bara öste ner, men sen mot kvällen blev det en väldigt fin solnedgång. 
 
Igår morse åkte Marianne hem igen, tänk att två veckor har gått så fort! Tiden bara springer iväg och idag har vi varit borta i fem veckor! Det betyder att vi har mindre än tre veckor kvar av vårt äventyr. Galet vad tiden går snabbt när man har roligt. Men att tiden gått snabbt betyder också att imorgon får jag mitt efterlängtade besök! 
 
 
Jag och fina Marianne.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0