Singapore och Bali


Aventyret gar vidare och nu ar det inte lang tid kvar innan jag kommer hem igen. Singapore var riktigt harligt och hann med bade polisforhor, universal studios, nattsafari och singapore flyer (varldens hogsta pariserhjul) aven fast vi bara var dar tva natter. Universals var haftigt och vi hade san tur att vi var dar nar dar inte var nagot folk alls sa vi bara akte och akte karuseller. Har traffat upp olivia ocksa och dessutom hanna och kajsa som jag och elin traffade i malaysia. Vi hangde ihopa i singapore och nu aven pa bali. For just det, vi ar nu pa bali! Solar, badar (aven i poolen som vi numera har!), surfar och ska prova pa nattlivet ikvall! Har traffat Hanna Wall ocksa, ska nog hanga med dem till gilioarna om nagra dagar :) inga bilder i detta inlagget tyvarr, det kommer!

Kommentarer
Postat av: linnea

åååh avundsjuk!!! Längtar tillbaka till värmen, så bara njut satan i det nu innan du sticker hem!!! (och upp med bilder så snabbt du bara kan, jag vill drömma mig bort lite från kylan!) puss på er och hälsa olivia! :*

2012-02-19 @ 13:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0