Till världens finaste Elin


Eller ska jag säga Alin, Ellen, Ajlin, cinderella, barbie, lady gaga? Kan inte riktigt förstå att vi inte reser tillsammans längre. I nästan elva veckor har vi hängt ihopa, dag ut och dag in. Sovit varenda natt (hehe, den här förstår bara du elin) tillsammans, hur tomt tror du inte det känns nu? Kommer aldrig kunna somna inatt, har ingen att säga godnatt till, ingen att säga till att fläkten blåser för kallt eller att den inte blåser alls. Vi har så många fina minnen att dela nu, du och jag. Ingen annan kommer förstå vad vi varit med om, ingen kommer förstå hur jobbigt det var i cameron highlands eller lyckoruset när vi var ute med longtailbåten med sverigegänget. Jag är glad att vi delar dessa minnena elin, ångrar inte en sekund av resan. Vi har inte bråkat, inte tjafsat ingenting på elva veckor, det måste bevisa hur bra vi funkar tillsammans! Tror vi är ganska överrens om att de tre veckorna i södra thailand var höjdpunkten på resan, men höjdpunkten för mig var att få dela det med dig. Armbandet kommer vara som en symbol för denna resan, något vi kan titta på när vi tänker tillbaka på allt vi gått igenom. När du sitter där på island och kanske känner dig ensam eller längtar hem (inte för jag tror det, du kommer trivas som fisken i vattnet) så tänk på alla roliga stunder vi haft och att jag alltid finns där för dig, alltid. Kommer att tänka på alla nätter när vi inte kunde somna efter att vi varit ute och festat och det istället slutade med att vi låg och skrattade åt hur kvällen slutade (lovade att inte skriva ut dina härliga citat här, det är något mellan dig och mig). Du ska veta att du betyder jättemycket för mig och jag kommer sakna dig massor när du är på island. Jag saknar dig redan, bara efter några timmar! Kunde inte hålla tårarna borta riktigt efter att vi sagt hejdå till varandra, det känns så konstigt utan dig. Jag önskar dig allt gott, jag vet att du kommer älska island men inte för mycket hoppas jag så att du kommer hem igen! Längtar till våra skypedejter och om några veckor lovar jag att det omtalade brevet kommer!

Love u! <3










Kommentarer
Postat av: Åsa

Styrkekramar till dig, du är en mycket stark och ödmjuk omtänksam person:)kram kram Åsa

2012-02-13 @ 19:36:35
Postat av: Elin

Faavis!!! <3

Sitter och tittar på armbandet och vet att det är med dig där borta i paradiset och det gör mig glad, du gör mig glad!! Tack så jättemycket för det supergulliga inlägget och för den grymmaste resan nånsin! När jag gått ner för trappan till tunnelbanan och du stod kvar där uppe kändes det som att halva jag var borta, tills jag kom till flygplatsen och de spelar VÅR LÅT!!! I mitt huvud dansade vi på stranden på Phi Phi i regnet igen, kommer aldrig nånsin glömma!(speciellt inte när man tittar på fotona på min mobil haha)

Har fortfarande inte vant mig vid att sova utan dig, har lagt upp massa kuddar bredvid mig så att jag har något att krama på nätterna! Skrattar när jag läser om våra dödshemligheter, blev en del sådana och blir glad när jag tänker på varenda en av dem! :)

Det är så konstigt att jag nu är en av dom där hemma, som vi pratat om så länge, jag kan äta allt det vi längtat efter och ta bilen och köra en sväng om jag vill (om jag vågar!)

Saknar dig något galet mycket och det känns helt omänskligt att vi inte kommer träffas på hur länge som helst, men vet att jag alltid har dig min fina vän och att allt vi har gjort och upplevt bara är vårt!! Längtar till brevet!!! Pussar i miljoner och massor av bamsekramar från ditt lilla godisochchokladmonster! ILY <3 <3

2012-02-16 @ 18:56:00
Postat av: Elin

21,3 Kg förresten! ;)

2012-02-16 @ 19:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0