Phuket

Ursäkta för att där inte var så många bilder i förra inlägget men precis när jag satt och uppdaterade så kom killen som skulle hämta oss och köra oss till färjan, så det var bara att uppdatera det som gick. Som ni förstår så är vi då i Phuket nu. Vi var sju stycken som drog vidare, varav två åkte hem i lördags och två åker hem imorgon. Vi började med tre nätter vid kata beach, men drog in till patong två av kvällarna för att bland annat bowla och festa på grabbarna grus. Det verkligen kryllar av svenskar där, helt sjukt. Känns som att gå ut på klubb hemma. Vi flyttade in till Patong eftersom vi ändå mest är här och då slipper vi den dyra tuk-tukresan hit och tillbaka. Imorgon flyttar vi dock till Karon och sover där en natt innan jag och Elin sticker vidare till Malaysia. Just det, jag och Elin bor tillsammans med en tjej som heter Mirijam nu på ett ställe medan Johan och Fredrik bor längre ner på samma gata. Ikväll väntas det bio!

(Lägger upp de andra bilderna som inte kom med förra gången)





Skönsång av norrländska Conny!



Vår egna bartender/DJ Christoffer!







Freddans härliga min när han inser att jag vinner över honom på bowling!



Grabbarna grus! (Mirijam är tjejen bredvid Elin)



Träffade på en kille jag känner igen, någon som kan hjälpa mig identifiera honom?


Kommentarer
Postat av: Challe

Det är väl han som (ursäkta uttrycket) knulla runt mest i pogramet kungarna av tylösand? allt bra annars vännen? :) pussselipusss till dig!

2012-01-30 @ 17:09:39
URL: http://challesvensson.blogg.se/
Postat av: josse

Haha, du har så rätt så challe! jo det är bara bra, har en dag kvar innan vi ska dra vidare till malaysia :) känner mig dock inte klar med thailand, vi måste sticka hit! massa pussar till dig, du är grymt saknad!

2012-01-30 @ 18:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0