MELLOSÖNDAG

 
Söndagen blev en lugn dag för oss alla. Hannah och Peter åkte iväg en runda med en motorcykel som de hyrt medan jag och Marianne var hemma med barnen. När klockan sedan slog sex så begav vi oss alla (finklädda som vi var) bort till Sai Naam (hotellet där vi bodde första veckan) där dom hade dukat upp ett långbord framför en storbildstv. Där åt vi pizza tillsammans med en annan svensk familj som vi lärt känna och såg melodifestivalen deltävling ett. Ja, en dag efter er men ni får tänka på att vi är sex timmar före er så när det gick på tv hos er så var klockan två mitt i natten här. Jag gillade Davids och Cookies n' Beans låt, men tycker Yohio är rätt fascinerande efter att ha sett en intervju med honom hos skavlan. Har faktiskt ingen koll på vilka artister som ska vara med i år, rätt kul att se det och ha noll förväntningar.
 
 
 
Förutom melodifestivalen har Livan också hunnit med att måla sina naglar. Det kan man också göra borta på Sai Naam. Jag tyckte hon blev så söt i sina naglar, jag håller också på att spara mina naglar så jag kan måla dem fint innan vi åker hem. Börjar bli lite nojig med att vi snart ska hem, jag måste hinna bli brun, haha. Men vi har nästan exakt fyra veckor kvar så jag kan vara rätt lugn än så länge i alla fall.
 
Hörde att ni hade snökaos där hemma. Själv sitter man och svettas i 32 grader och klockan är nio på kvällen. Livet är härligt. Ha det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser mysigt ut:) kram

2013-02-05 @ 16:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0