REGN

 
Ja som rubriker lyder har vi just i skrivande stund ösregn. Vädret var inte mycket bättre igår när det småduggade hela dagen, var är du solen? Idag har vi bara en vecka kvar här i Thailand, tiden bara springer iväg! Men det värsta av allt är att det är ju nu som jag skulle pressa och bli brun. Panik. Har ju knappt solat på sista tiden, så kommer komma hem helt blek. Usch, blir deprimerad då. Måtte solen komma fram imorgon.
 
Såg förresten The Impossible idag. Vilken film säger jag bara. Ni måste se den, men jag varnar er för riktigt starka scener. Satt och grät som en tok hela filmen. Kanske inte det bästa heller att se filmen när man befinner sig i Thailand med tanke på att den handlar om tsunamin och är verklighetsbaserad, men jag säger det igen, man måste se den.
 
Annars har det inte hänt så mycket här nere. Mios pappa Daniel är här och ska stanna tills vi också ska hem. Han har hängt med oss ut och ätit på mysiga restauranger och även igår då vi såg melodifestivalen. På tal om melodifestivalen, vilka usla låtar det är med i år! Tyckte Ulriks låt var rätt bra, tror nog han kan komma långt i år med och till och med vinna hela skiten. Men vi får väl se. Rätt mäktigt att tävla på hemmaplan.
 
Sitter och kollar lite utbildningar och så också inför hösten. Halleda vad det finns mycket att välja på!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur vi hade med vädret:) njut nu det sista kram:)

2013-02-28 @ 06:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0