UTFLYKTSLÖRDAG

 
Visst har jag fiffiga rubriker? Tycker nästan det är det svåraste att skriva i ett inlägg, rubrikerna.
 
I lördags lastade vi in oss alla åtta i två tuk tukisar och åkte iväg till en strand söder om den stranden vi bor på. Vi kom fram till en väldigt mysig restaurang där vi åt lunch och bara var. Stranden var mycket finare än den vi bor på och vattnet var helt turkost. Efter lunchen badade jag tillsammans med Liv, Marianne och William i det varma vattnet. Men när jag och William skulle simma ut en bit så råkade jag slå i min fot i en korall/sten. Slog upp tån lite och fick en reva på trampdynan som inte gick igenom som tur var. Men jag hade en himla tur för det hade kunnat gå mycket värre än vad det gick. Det är redan läkt nu och känns inget.
 
 
 
Ser man att Vida har ätit vattenmelon? Vilken goding.
 
Senare på kvällen, framåt niosnåret gick jag bort till Shooters en sväng. Tänkte mig en lugn kväll så skulle bara gå bort till Kristoffer och Denise och ta några öl. Där trodde jag fel. Träffade ett gäng underbara tjejer från Sandviken och Göteborg som jag hade väldigt roligt ihop. Vi satt och spelade ölspel och helt plötsligt började dem spela perikles; var ska vi sova inatt? Haha, vilken lycka!
 
 
Sen fortsatte hela gänget bort till the Korner där vi snackade och dansade och hade väldigt trevligt. Tänkte att jag skulle gå hem vid ettiden men just då blev det ett stort slagsmål mellan några thaigubbar och de sprang bort längs stranden där jag tänkte gå hem så jag väntade tills jag kunde dela tuk tuk med tjejerna istället. Vi blev lite många i tuk tuken så när vi kommit en bit så frågade en av tjejerna: are we gonna die? och han svarar; yes! Haha, vi skrattade alla och hoppades att han inte menade allvar! Men jag kom hemsläntrande vid tretiden hel och välbehållen och det gjorde även de andra tjejerna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0