JOB2DO

 
Efter en lugn vecka blev det ytterligare lite festligheter för min del igårkväll. Pratade lite med Kristoffer i veckan och han bjöd med mig och se det thailändska bandet Job2do. Kvällen började med grillning på Kristoffers bar Shooters. Det var nästan alla från måndagen där så det var väldigt kul. Vi körde lite roliga ölspel och förfestade lite innan vi skulle vidare till "konserten".
 
Förutom Kristoffer träffade jag och Elin också Anders och Mattias förra året när vi var ute och reste. Vem tror ni också är med på festligheterna igår? Jo dom! Så sjukt kul att se dem igen, det trodde man inte förra året när man träffades att man ett år senare skulle träffas igen på lilla Koh Lanta. Dessutom fick jag höra igår att Leo och kanske hans bror Rasmus som också var med förra året ska komma hit om någon vecka. Världen är allt liten.
 
 
(ber om ursäkt för bildkvalitén, men tog dem med min iphone)
 
Tillbaka till kvällen nu. När klockan blev halv tolv tog vi en tuk tuk bort till där konserten skulle vara. Kristoffer hade sagt innan att det brukar vara bra tryck när dem spelar men det var det verkligen inte igår. Riktigt synd, men vårt lilla gäng hade väldigt roligt ändå. Efter ett tag tog jag, Kristoffer, Kristoffers tjej Denise, Anders och en kille till som jag inte kan namnet på en tuk tuk ner till ett mysigt ställe som hette the Corner. Där var vi dock inte allt för länge, blev rätt trötta på slutet så jag, Kristoffer och Denise gick längs stranden hem till mig (inte alls långt, några hundra meter) där dem sedan tog en tuk tuk hem till sig.
 
Idag har jag inte heller gjort mycket. Vaknade vid halv tolv tiden, gick upp och gick ut och la mig med Hannah och solade lite innan jag la mig och läste. Sen hade pojkarna en kompis här och Livs kompis Julia kom förbi och lekte och helt plötsligt var det kväll igen och nu sitter jag här och skriver detta innan jag ska gå och lägga mig. Tufft liv man har hörrni.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0