PETERS FÖDELSEDAG

 
Hipp hipp hurra för Peter idag!
 
Idag fyller Peter 38 år, så imorse fick vi gå upp och sjunga för honom. Dock hade vi ingen tårta med ljus, så det fick bli en champagne och mugghållare till ölen. Det ska poängteras att champagnen inte dracks imorse utan först nu ikväll. 
 
Efter det blev det frukost innan gänget Hannah, Peter och de tre äldsta barnen åkte iväg för första dagen i skola och dagis. Det var tre förväntansfulla barn som åkte imorse kan jag berätta. 
 
Under tiden de var iväg så hängde jag med vida här hemma i lägenheten. Under tiden hon sov passade jag på att sola lite i det underbara vädret. När de andra kom tillbaka igen så gick vi ner till stranden för att äta en tidigt middag tillsammans.
 
Mätta och trötta gick vi tillbaka till lägenheten där jag, mio, liv och Peter badade en lång stund. Skönt!
 
Nej nu ska jag nanna kudden, dröm sött mina vänner. 
 
Puss

Kommentarer
Postat av: Åsa E

Hej Josse, så skönt att resan gått bra. Låter som att ni har ett toppen väder. Här hemma börjar det snöa och det ska fortsätta så hela natten. Bada lite för oss också. Ser framemot bilder från "ditt" paradis. Många kramar från mig och familjen.

2013-01-14 @ 18:18:42
Postat av: Mamma

Hej Josse!
Skönt att höra att det är bra,njut av sol o bad:)
Hälsa o gratta Peter från oss !
Puss kram

2013-01-14 @ 20:38:59
Postat av: Pappa

Hej Josse! Bada och sola för oss också här har vintern återvänt. Så vårt badande och solande består av badkar och sollampa. ( får se vem som blir brunast?) Hälsa Peter och gratta. Ha det så bra. Kram

Svar: Haha, du är för go pappa! Men denna tävlingen kommer du dock förlora ;) ska ut och pressa nu! Kram
Josefine Stéen

2013-01-15 @ 18:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0