SLAPPA DAGAR

 
Det här med att jag skulle uppdatera väldigt ofta går inte så bra märker jag. Även fast vi inte gör så mycket om dagarna så bara försvinner dem och när barnen sen kommit i säng är jag så trött och tänker; jag gör det imorgon istället. Men som ni förstår så har inte det heller hänt. Nog pratat om det nu.
 
På dagarna gör vi inte mycket. De tre äldre barnen åker till skolan med skolskjuts som hämtar dem där vi bor vid åtta på morgonen, kommer hem igen vid tvåtiden på eftermiddagen. Tiden där emellan är vi andra hemma och bara slappar och tar det lugnt. Badar lite i poolen, läser och solar såklart. Nej det är väl så våra dagar ser ut, inte helt fel kan jag lova.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Challe

Skönt att se att du är vid liv :) Du ser ut att ha det bra, längtar tills du kommer hem!! Pusss <3

2013-01-27 @ 19:37:06
URL: http://challesvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0