SNYGGA FLICKOR


Efter förra inlägget i fredags mötte jag upp fina Emily och Emma. Vi satt först hemma hos oss och tog några cider innan vi stack ut till vårt favoritställe Galaxy, där vi åt och drack lite drinkar. En väldigt trevlig kväll och kul att ses igen, vi har inte setts på evigheter. Dock skulle dem vidare till Krabi igår så hann inte träffas mer men vi ska absolut träffas när vi alla kommer hem igen. Goa töser!

Igår gjordes det inte många knop. Killarna hängde med sina kompisar och vi andra tog det lugnt. Vida har blivit bättre men det lutar mot att hon har drabbats av RS-viruset. Liv fick feber igår men det gick snabbt över igen som tur var.

Om igår var lugn så var idag ännu lugnare! Har hängt vid poolen hela dagen och bara tagit det lugnt. Vi är väldigt noga med att barnen smörjer in sig hela tiden och med hög solskyddsfaktor, men vad gör inte jag då om inte går och bränner mig? Ser ut som ett stoppljus i ansiktet! Haha, pinsamt. Men hoppas det lägger sig till imorgon!

Imorgon är nämligen dagen med stort D. Sofie kommer hit! Åh vad jag saknat den tjejen. Har gjort upp massa planer för dagen imorgon, kommer inte kunna sova en blund inatt. Först ska vi mötas upp på förmiddagen, äta lite, sola och bada, ta någon massage och sen sticka iväg till en marknad lite längre bort på ön där de säljer massa billiga saker. Sen sticker vi hem till oss, förfestar lite innan vi går ut och äter och ser vart kvällen leder.

Jag har en egen dörr till mitt rum så Peter sa igår att jag skulle få nyckeln så att jag kunde rulla hem imorgon, haha vi får väl se om det blir så pass. Men kul ska vi ha i alla fall!

Nu ska jag sova, hoppas ni har det bra.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0