THAILAND

Då var det äntligen dags. Sju månader har tillbringats i huvudstaden och det har varit ett underbart äventyr. Nu är det dags för ett nytt mina vänner. Imorgon går flyttlasset vidare till Thailand och Koh Lanta och där ska vi bosätta oss i en strandvilla i åtta veckor. Familjen jag följer med har hyrt ett hus i åtta veckor och barnen ska gå i skola respektive förskola. Det kommer med andra ord bli att vi har som en vanlig vardag där nere, förutom då att det är liiiite varmare och vi har en egen pool och 20 meter till havet. Hehe. När man tänker på det är det rätt komiskt att jag för drygt ett år sedan inte ens varit i Asien och när vi kommer hem från Thailand i mars så har jag varit i olika delar av södra Asien i sammanlagt fem månader. Jag klagar inte direkt. När vi kommer ner till Thailand kommer jag uppdatera mer regelbundet och förhoppningsvis varje dag, och då kommer det blir massor av bilder, det lovar jag.

Ha det så fint så länge!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0