VÅRT HUS


Hej mina vänner. Har inte varit världens bästa på att uppdatera här, men vårt internet i lägenheten var inget att hurra över. Men nu har vi äntligen flyttat in i huset och här är det bra internet.

Det är inte bara vårt internet som är bra, huset är helt fantastiskt! Går knappt att beskriva eller få med på bild, men ska försöka så gott jag kan! Vi har förutom en infinity pool också ett stort biorum, va sägs om det liksom?

Nog om huset nu. Barnen har gått i skolan hela veckan och trivs hur bra som helst, skönt! Lilla Vida däremot har blivit sjuk, så var med henne på sjukhuset igår. Hoppas hon blir bättre snart.

På söndag kommer Sofie hit, som jag har saknat henne. På måndag fyller hon dessutom 20 år så då ska det mysas hela dagen sen fest! Ska bli sjukt kul, längtar!

Nej nu ska jag gå och möta upp en kompis som är ute och reser och är här på ön tills imorgon. Ska bli kul, vi har inte setts på länge!

Ha det så bra!

Puss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3131952/images/2013/pic_50f93db4ddf2b30b8e91cac7.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser underbart ut:) kram

2013-01-18 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0