Mammas tjat

Bloggen har tyvärr inte varit en av mina prioteringar på den här resan. Skolan har varit mer intensiv och tidskrävande än vad jag förväntat mig (nu är det dock bara 10 skoldagar kvar innan jag har fyra sluttentor, jippie). All ledig tid här därför gått åt till att umgås med kompisar, göra utflykter och träna :) tänkte jag kunde försöka i alla fall och uppdatera bloggen lite oftare, (dock bara med bilder hädanefter) eftersom mamma är mycket duktig på att informera mig om att den är ouppdaterad  ;) 
 
 Utsikt över Kamloops. 
 
 
Åkte till Vancouver på lovet med några svenska och italienska tjejer, samt tyska Emil. 
 
 
Såg bröderna Sedin spela i Vancouver Canucks och vinna med 3-2. 
 
Åt svenska köttbullar på Ikea och inhandlade lingonsylt då detta inte finns annars :)
 
 
Tatuerade in världskartan på foten som en symbol för "världen vid mina fötter" och min kärlek till att resa och att upptäcka världen. 
 
Firade Saint Patrick's day på syrrans 18-årsdag som jag tyvärr inte kunde vara hemma på. 
 
Det var allt för denna gång :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hejsan Josefin! Du gör helt rätt. Hoppas vi ses på släktträffen i augusti! Kämpa på nu med det sista. Kram

2015-05-01 @ 20:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0